  • Data: 2010-08-04 11:23:21
    Temat: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:

    > Jak wyzej, gdzie przepis, ze mozesz oddychac?

    No i widzisz, jaki ty durny jesteś...

    Podstawowa zasada państwa prawa: możesz robić wszystko, na co masz
    ochotę, póki jakaś ustawa tego nie zakaże. Zresztą w konstytucji to jest
    dokładnie zapisane.
    [ciach]

    > Znaczy, twierdzisz, ze w niedziele budowlancy pracyja za darmo? Super!
    > Daj tylko jeszcze pod to paragraf.

    Nie, właśnie pracują odpłatnie i to nierzadko za lepszą stawkę. A ty
    chcesz ich tego pozbawić.
    [ciach]

    > Na calym swiecie - tepaku (poza polska?)

    ROTFL

    Ale ty jesteś ignorantem...

    > I nie przeszkadza to szanowac juz tam mieszkajacych, ktorzy nomeomen za

    "Nonen omen", tępaku.

    A, nonen omen, to oni wprowadzając się na trwającą jeszcze inwestycję
    wyrazili zgodę na takie hałasy.
    [ciach]

    > Ale dostali by za pozostale 5 czy 6 dni - tak?

    Ale mniej. Albo mniej by było zatrudnionych.

    Jak pisałem: o ekonomii nie masz pojęcia...