  • Data: 2002-03-05 00:42:33
    Temat: Re: Prawo autorskie a Internet
    Od: ". : bld : ." <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    stowarzyszenia -http://www.sti.org.pl

> [...]
    >
    > Jedynym takim sensownym serwisem jest Google, dawniej Altavista,
    > DejaNews
    > ale one sie utrzymuja z reklamowania swoich klientow
    > i nie slyszalem aby oczekiwaly wspolfinansowania przez operatorow ISP.
    >
    > Zatem problem jest juz chyba rozstrzygniety.
    > Gdy tysiace programow sa w wersji demo/ shareware/ freeware bez oplaty
    > to trudno oczekiwac jakiejs oplaty za strone www, ktorej kod nie jest
    > wcale skomplikowany ani bardziej zlozony niz prosciutki programik
    > komputerowy.
    >
    > Poza tym nadal czuc odech tysiecy autorow www, ktorzy chca prezentowac

    tak, ja sie z Toba w pelni zgadzam - dla mnie ten pomysl (tzn tych tantiem)
    jest po prostu kretynski. Nie widze szans na to aby cos takiego weszlo w
    zycie, a poza tym osobiscie wcale tego nie chce (mimo ze tez tworze strony
    www).
    Tak jak mowilem, w nadmiarze listow w tej dyskusji przewijalo sie wiele
    watkow odnosnie tego jak to oni (STI) chcieliby te forse kasowac. Czytalem o
    zliczaniu ilosci wejsc jak i podziale zyskow TPSA za polaczenia internetowe.
    Ale ten temat czesto ulegal zmianie wiec nie chcac ich (STI) obrazac i
    przekrecac polecam Ci ich stronke lub dyskusje na pl.comp.www (temat
    "zainteresowanych otzrymywaniem ....." z 22.02 chyba)

    Dla mnie ta sprawa po prostu smierdzi ;)

    pozdrawiam
    bld