    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracodawcy nękanie pracownika na urlopie
    Date: Tue, 12 Aug 2008 15:53:40 +0200

    W wiadomości news:g7qcbv$60v$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Art. 22(1) kp. Mowa tam o adresie zamieszkania (korespondencji), a nie
    > zameldowania, a tym samym w czasie urlopu te dane się zmienią. Nie chce
    > mi się szukać obowiązku aktualizowania tych danych, ale raczej na moje
    > wyczucie on jest.
    Po pierwsze primo to jest artykuł dotyczący osoby ubiegającej się o pracę, a
    nie pracownika.
    Po drugie primo wcale niekoniecznie muszą się w czasie urlopu zmienić.
    Po trzecie primo nic w tym artykule nie ma o telefonie, zaś adres
    zamieszkania może być _zastąpiony_ adresem korespondencyjnym (np. skr.
    pocztowa).
    Po czwarte primo te dane mogą się w trakcie urlopu zmieniać kilkakrotnie,
    nawet codziennie, albo może ich wcale nie być (pracownik-wagabunda)
    Po piąte primo - a jak pracownik już zrobi głupstwo i poda taki adres a w
    trakcie urlopu się rozmyśli? I tak kilka razy...
    I po szóste (też, oczywiście, primo) - na moje wyczucie obowiązku
    aktualizacji wobec pracodawcy nie ma i chyba nie ma to znaczenia.

    > On ma podać swoje miejsce zamieszkania,a nie rodziny.
    Po pierwsze primo - nie ma takiego obowiązku.
    Po drugie primo - definicja miejsca zamieszkania jest w art. 25 KC. Ni
    cholery do urlopu nie pasuje jakby.

    > Jedno powinno iść w parze z drugim.
    Taaa, a wszyscy ludzie powinni być zdrowi, szczęśliwi i bogaci...
    Trzeba gdzieś zgłosić, że jednak nie są.

    --
    Jotte