eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-04 11:19:07
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PlaMa pisze:
    > Liwiusz pisze:
    >
    >>>>>> Kiedy liczy sie ze klient zostal powiadomiony o wyniku reklamacji
    >>>>>> jezeli powiadamiany byl przez poczte polska?
    >>>>> Liczy sie dzien wyslania powiadomienia.
    >>>> A dlaczego tak?
    >>>> Czy możesz to czmś poprzeć? Jakiś zapis? Wyrok?
    >>> Chyba tylko art. 5.
    >> kodeksu cywilnego - dodajmy.
    >
    > tzn że sprzedawca może wysłać ostatniego dnia list polecony, który może
    > przyjść tydzień później i jest kryty?

    Tak. Rozumowanie przeciwne prowadzi do absurdu, że sprzedawca wysyła
    odpowiedź na następny dzień, klient czeka z odebraniem 14 dni awizacji,
    a potem twierdzi, że sprzedawca nie wyrobił się w terminie.

    >
    > A co jak list w ogóle nie przyjdzie?

    To się składa reklamację na poczcie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1