eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-04 10:49:49
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:
    > Dnia 04.09.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    >> Poza tym sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się. Jeśli 14 dnia
    >> wysyła list, to znaczy że już się do reklamacji ustosunkował.
    >> Równie dobrze mógłby listu nie wysyłać, tylko że udowodnienie, że
    >> ustosunkowanie nastąpiło 14. dnia, a nie później, mogłoby być trudne.
    >
    > No co za problem, może powiedzieć kolegom. Będzie to "ustosunkowanie" w
    > rozumieniu Ustawy, czy raczej jednak nie?


    Przede wszystkim kupujący i sprzedający powinni ustalić w jaki sposób
    poinformowanie się odbędzie, można ustalić, że odbędzie się drogą
    telefoniczną. Od rozstrzygania sporów są sądy. Natomiast z powyższego
    nie wynika, że w 14-dniowym terminie sprzedawca ma zagwarantować
    dostarczenie odpowiedzi pocztą do kupującego pocztą, bo jest
    niewykonalne zadanie.



    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1