eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-04 10:32:37
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 04.09.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Poza tym sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się. Jeśli 14 dnia
    > wysyła list, to znaczy że już się do reklamacji ustosunkował.
    > Równie dobrze mógłby listu nie wysyłać, tylko że udowodnienie, że
    > ustosunkowanie nastąpiło 14. dnia, a nie później, mogłoby być trudne.

    No co za problem, może powiedzieć kolegom. Będzie to "ustosunkowanie" w
    rozumieniu Ustawy, czy raczej jednak nie?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1