  • Data: 2003-11-20 00:53:16
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bph149$lok$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > <cut>
    > <cut>

    > Nieee!!! A ja sie nie zgadzam i jak zamkniecie ten dzial to wtedy dopiero
    > beda spory. Zauwaz ze jak narazie najbardziej zalezy tylko jednej osobie
    > na nie umieszczaniu fragmentow postow (uzytkownikow grupy psp), a pomysl
    > ilu jest za, ktorzy odwiedzaja ten serwis i im sie podoba? Nie odbieraj im
    > tego, czyz nie szkodza niszczyc to co zostalo stworzone? Nie badz miekka!

    Nie jestem miękka, Leptonie ;).
    Ba.. kto ma miękkie serce, musi mieć.. ;)

    Myślę, że przypadkowo dałeś się wciągnąć w dyskusję,
    którą toczymy tutaj już od dawna.
    Chwała Ci za to! :) - widzę, że naprawdę chcesz pomóc.
    Niestety jednak, nie znasz wszystkich niuansów. ;)
    Nie jest też prawdą, że kontrowersje dotyczą postów jednej
    czy dwóch osób. Było ich więcej.
    Sprawa dotyka również osób, których cytaty lub nicki
    są używane w zamieszczanych w dziale "wybrane posty"
    fragmentach (co podkreślam - ponieważ posty są skracane
    i często niekompletne - [czasami z braku miejsca ;)]
    co powoduje, że mogą stać się (czasami) własną karykaturą.

    Jestem za trwaniem SERwisu ;).
    Kocham ten SERWIS jak własne Dziecko :).

    > :) Posluchaj wlasne serce. Duzo osob napewno docenia to co robicie! I
    > szkoda ze z ta ankieta nie wypalilo tak jak powinno, bo wtedy chyba nie
    > musialbym pisac tych wypocin tak pozno :D

    :))
    Jesteśmy (mam nadzieję, że nie tylko ja) wdzięczni
    za Twoje zaangażowanie :).

    Pozdrawiam
    Eva :)

    > Pozdrawiam,
    > Lepton
    >
    > ps. I prosze mi pod tym moim postem nie pisac o prawach autorskich, bo
    > zastrzegam sobie prawo i nie pozwalam wykorzystywac mojej tresci do
    > krytyki ;-) Buhahaaha

    Może Redakcja zamieści nasz post, jako jeden z ostatnich? ;)