  • Data: 2003-11-20 08:43:24
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

    wydawało się że <EvaTM> miał rację
    <news:bph398$7di$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:

    pobawmy sie zatem w tłumaczenie

    ****początek tłumaczenia****

    > Nie jestem miękka, Leptonie ;).
    > Ba.. kto ma miękkie serce, musi mieć.. ;)

    jestem twarda, ale mam miekką dupę.

    > Myślę, że przypadkowo dałeś się wciągnąć w dyskusję,
    > którą toczymy tutaj już od dawna.

    dałeś się wciagnąć - zmanipulowano cię.

    > Chwała Ci za to! :) - widzę, że naprawdę chcesz pomóc.

    no nie - nie obrażaj się - dobrze że jesteś! przydasz się.

    > Niestety jednak, nie znasz wszystkich niuansów. ;)

    co prawda gówno wiesz

    > Nie jest też prawdą, że kontrowersje dotyczą postów jednej
    > czy dwóch osób. Było ich więcej.

    powtarzam - gówno. dużo gówien.

    > Sprawa dotyka również osób, których cytaty lub nicki
    > są używane w zamieszczanych w dziale "wybrane posty"
    > fragmentach (co podkreślam - ponieważ posty są skracane
    > i często niekompletne - [czasami z braku miejsca ;)]
    > co powoduje, że mogą stać się (czasami) własną karykaturą.

    czasami, rozumiesz, nie jest tak jak bym chciała.

    > Jestem za trwaniem SERwisu ;).
    > Kocham ten SERWIS jak własne Dziecko :).

    jestem dobra. potrafię kochać.
    w przyszłości chcę zajmować się dziećmi
    i walczyć aktywnie o prawa człowieka.

    > Jesteśmy (mam nadzieję, że nie tylko ja) wdzięczni
    > za Twoje zaangażowanie :).

    za mną stoją miliony. masz cuksa.

    > Może Redakcja zamieści nasz post, jako jeden z ostatnich? ;)

    ten post jest nasz. jesteśmy jego właścicielami.
    chcemy zakończyć z honorem.
    bo tylko my możemy to zrobić.

    po nas choćby potop.

    ***** koniec tłumaczenia*****

    idź ty evo na jakis dłuższy urlop....

    --
    - Stirlitz, co jest lepsze: radio czy gazeta? - zapytał podejrzliwie Mueller.
    - Gazeta, w radio nie zawiniesz śledzia - odparł spokojnie Stirlitz.