  • Data: 2003-11-20 10:16:51
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie [OT]
    Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lepton:
    > Chcesz mi pokazac ze manipulacja czyimis postami potrafi byc brutalna?

    Nie. :)
    Chce Ci pokazac ze manipulacja jest przede wszystkim czyms _glupim_. :)

    > Wiec jesli nawet wyrwane z kontekstu moje wycieraczkowe reklamowki
    > potraktowales jako wszystkie posty na grupie to mysle ze to Twoj problem i
    > nie bede sie uzalal ze zlamales prawo autorskie ;)

    Chcesz kontekst? Prosze bardzo, oto skrot:
    "... jesli bede chcial wykorzystac kogos tekst ...", to 'zapatrzony' w "...
    prawo
    obowiazujace w naszym kraju..." nie widzisz przeszkod aby "... przenosic
    tworczosc [...] tak jak reklamy z wycieraczki do domu swojego....".

    Cos sie nie zgadza? :)

    > Kazdy ma jakies wady.

    Wady glupcow moga uderzac w otoczenie - to juz nie wada, lecz dysfunkcja
    na skutek wady. ;)

    Czarek