  • Data: 2003-11-20 03:08:04
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie [OT]
    Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    news:bph5t1$5ec$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "EvaTM"

    > I tak trzymac ;)

    Staram się! :).

    > Ciesze sie ze sie rozumiemy ;)

    Oczywiście! :)

    > I zapewne masz racje, zajrzalem na psp przypadkowo...

    Zapewne ;).

    > ...i chociaz czulem ze przegapilem duzo ciekawych postow...

    Nic straconego - wciąz tu jesteśmy.
    I mamy googlizm ;).

    > ...to przez ta moje niedoinformowanie popsulem cale dzielo tworzone tutaj
    > ;)

    Alleż skąd! Pomogleś ;).

    > Temu to i ja jestem przeciwny, lecz nie widze w tym zadnego problemu zeby
    > odrazu zamykac tak fajny dzial, wystarczy aby popracowac nad umieszczaniem
    > poprawnie postow i mysle ze problem bylby rozwiazany. Zreszta nikomu sie
    > nie dogodzi, zawsze sie znajdzie osoba ktora bedzie miala chociazby jakies
    > "ale" i uwazam ze jest to jej problem i niech sie wybierze do psychologa
    > ;)

    Wszystkim zapewne nie.
    Ale to demokratyczna i oświecona Grupa :)..

    > <cut>
    >
    > Az sie zawstydzilem, tyle pochlebstw ;)

    Pochlebstw? Nie znasz mnie (jeszcze? ;).

    > <cut>

    > Nie bede pisal ze wyrazam na to zgode, bo uwazam to za glupie... Nie
    > wstydze sie swoich postow, ktore nawet moglbym lepiej napisac i to np. bez
    > bledow ortograficznych, tym bardziej ze nie podpisuje je swoim nazwiskiem,
    > wiec wrazie czego wszystko bedzie na Leptona, lub on bedzie sie przejmowal
    > konsekwencji swoich postow... tylko kto go zna? Kiedys nawet spotkalem
    > kilku Leptonow ale to juz inna bajka... ;D

    Obiło mi się o uszy, że Kierowca naszego AUTobusu (zielonego!) jest miłośnikiem Prawa
    ;).
    Nie spotkaleś go w Waszym rejonie? ;)

    Nieustająco SERdecznie pozdrawiam :).

    E.