  • Data: 2003-11-20 08:08:35
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ksRobak" w wiadomości news:bpgdq9$n11$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

    > Prawo własności jest przenoszone w genach.
    > Nie biłeś się nigdy w piaskownicy gdy jakiś
    > bachor zabrał Ci wiaderko?? ;D

    A Ty kogos takiego biles? Przeciez wiaderko jak bylo tak pozostalo w
    piaskownicy do ktorej je przyniosles. Zgodnie z tym co piszesz kradziezy
    nie bylo.

    Jesli idzie o te Twoje gazety. Czasem w jakims programie telewizyjnym mowi
    sie cos w stylu:
    - Gazeta xxxx napisala "........."
    Myslisz, ze ktos pytal o zgode na zamieszczenie cytatu? Watpie. Jesli
    chcesz jeszcze jakiegos przykladu to dam Ci cos z autopsji (choc moze juz o
    tym pisalem) - pewien dwutygodnik zacytowal w swoim artykule fragmenty z
    mojej strony. Nikt mnie nie pytal o zgode, czy chce sie w tym artykule
    znalezc.

    EOD z mojej strony.

    pozdrawiam
    --