  • Data: 2003-11-20 09:58:11
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie [OT]
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bphv6r$r6o$1@news.onet.pl...

    > To zrozumiale skoro uwazasz ze wszystko co przewala sie na newsach
    > powinno sie traktowac analogicznie do "wycieraczkowych reklamowek".

    Chcesz mi pokazac ze manipulacja czyimis postami potrafi byc brutalna?
    Nie musisz, bo wiem o tym, ale life is brutal and full sasdzkas, and
    sometimes kopas w dupe ;)
    Wiec jesli nawet wyrwane z kontekstu moje wycieraczkowe reklamowki
    potraktowales jako wszystkie posty na grupie to mysle ze to Twoj problem i
    nie bede sie uzalal ze zlamales prawo autorskie ;)

    > Tylko ze Twoje stanowisko tez mozna uznac za glupie, a nawet pozbawione
    > wyobrazni - no niestety. ;)

    Kazdy ma jakies wady.

    Pozdrawiam,
    Lepton