  • Data: 2003-11-20 00:16:34
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tycztom" <t...@n...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:bpgtqc$1va$1@ochlapek.sierp.net...

    > Widzę, że wątek rozmnożył się także na pl.soc.prawo - to i dobrze.
    > Rozciągniemy membranę na jeszcze więcej sposobów i w kilku(set) różnych
    > kierunkach.
    > Membrana pęknie i sprawa się wyjaśni.
    > Pomijając kwestie prawne, dodam od siebie kilka słów /bardzo subiektywnie/.
    > KsRobak to jednostka wybitnie destrukcyjna... Nie trzeba tu wielkiej
    > psychologii, żeby zadać sobie pytanie - jaki ma w tym cel?
    > Inne pytanie: ile postów /tych 'wypominanych'/ KsRobaka znajduje się w
    > dziale "Wybrane Posty" strony http://www.psphome.htc.net.pl? Moim zdaniem
> [...]

    Ponieważ tak się rozpisałeś, Tomku, to ja krótko:

    Jako nazywana tutaj "Matką Serwisu", choć niesłusznie,
    proponuję zamknięcie działu "Wybrane Posty",
    co zakończy spory i kontrowersje wobec tego działu.

    Będziemy zmuszeni sami wyciągać wnioski na Grupie PSP,
    co do tego, kto jest mądry a kto głupi i kogo należy
    obdarzać wirtualnymi głaskami a kogo zmitygować,
    gdy nie stosuje się do zasad obowiązujących na grupach dyskusyjnych,
    o etycznych nie zapominając.
    Jest na tej grupie dość mądrych ludzi, by bez pomocy tego działu
    zachować zdrowy rozsądek. A reszta Serwisu będzie mogła funkcjonować
    bez przeszkód i animozji.
    No chyba, że ktoś znów coś WYmyśli.. ;)
    Choćby jakąś ankietkę na przyklad..

    E.