    From: "Mariusz O." <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Date: Sat, 30 Jul 2005 11:40:54 +0200

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcfeua$sbf$1@inews.gazeta.pl...

    > Pierwsza sprawa jest taka ze pies nie jest przedmitoem i jak masz zamiar w
    > ten sposob o zwierzetach
    > pisac piszac do mnei to sobie w ogole posta daruj.
    > Druga sprawa jest taka ze pies bedzie takim jakim sie go wychowa, podobnie
    > jak czlowiek,
    > tu sie akurat niczym nie roznimy.
    > Trzecia i najistnotniejsza sprawa jest taka ze pies nie jest przeanzcony
    > do zabicia, natomiast
    > to urzadzenie tak, zamiar sprawcy tez jest jasny - zamordowowac
    > potencjalnego zlodzieja.
    > Jak dla mnie eot.

> [...]
    OK. To Twoje zdanie. Moje zdanie jest takie ze jesli trzymam Psa na posesji
    to po to by bronił posesji. Owszem Pies jak czlowiek i dla tego widzac
    obcego moze sie na tyle Pies zdenerwowac ze zagryzie na smierc, nie jestesmy
    w stanie przewidziec jak zachowa sie zwierze, bo zwierzeta atakuja raczej
    chyba ze strachu i bronia swojego. Wiec majac Psa wlasciciel wie ze moze byc
    dramatycznie jesli wejdzie ktos obcy na posesje np. zlodziej, Gdyby nie
    kradzierze to wogole nie mialbym Psa. Gdyby nie kradzieze samochodow tez by
    mi takie pomysly nie przychodzily do glowy jak z tym urzadzeniem.