  • Data: 2005-07-31 09:29:54
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dci1ir$8p5$1@inews.gazeta.pl...

    > bo wq tym przypadku to jest absurdem, a co do alarmu, mam idealny
    > przyklad:
    >
    > ostatnio na topie, samosad pewnych ludzi ze wsi, zadzgali jakiegos goscia
    > biegajacego z nozem.
    > Jestem pewien ze dostana conajmniej 25 lat i bardzo dobrze, bo w przypadku
    > gdyby bezposrednio ktoregos zaatakowal
    > to mogli sie bronic ale nie w ten spososb. Bylo to zwykle zaplanowane
    > morderstwo. Tak jak krzeslo elektryczne w samochodzie.
    >
    > P.

    Ale chyba winny nie wiedzial ze bedzie zamordowany przez ludzi wyrokiem
    samosądu. A w przypadku posesji jest ostrzezenie "Groźny Pies" natomiast w
    aucie "Wejscie grozi porazeniem pradem"
    Z punktu widzenia moralnego masz całkowitą racje ale w prawie przydalo by
    sie pozwolenie na urzadzenia, moze nie zabijajace ale np. ogluszajace lub
    cos innego pod warunkiem ze bedziemy mieli tabliczke ostrzegawcza, w tedy
    zlodzies ktory w targnie na nasza posesje lub do samochodu bedzie mial
    swiadomosc co mu grozi, nie bedziemy musieli odpowiadac za to ze np
    czesciowo ogluch w moim samochodzie lub stracil reke bo Pies mu odgryzl itd.
    Prosze tylko nie pisz a co bedzie jak nie przeczyta ostrzezenia, bo jak ja
    nie bede znal prawa i zrobie cos niezgodnie z prawem to mnie za to wsadza,
    wiec zlodziej sie nauczy na przyszlosc ze sie nie wchodzi do czyjegos auta
    lub na czyjas posesje.
    Pare lat temu bylo takie zdazenie, zlodzieje kradli trafo ze slupa, zauwazyl
    wlasciciel ze zlodzieje kradna mu trafo, wiec wlasciciel wzioł strzelbe i
    mowi do zlodziei, "prosze zostawic to trafo bo bede strzelał do was" i co
    zlodzieje nic, wiec zostali postrzeleni od wlasciciela. Sprawa wyglada tak
    ze wlasciciel nie moze uwolnic sie od klopotow a zlodzieje juz dawno sa na
    wolnosci i ciesza sie ze mamy takie durne prawo i dalej zbierają swoje łupy.