    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomieszczenia społdzielcze
    Date: Thu, 22 Jan 2009 03:11:37 +0100

    s...@o...eu napisał/a:
    > Witam,
    > Gdzie powinnam szukać informacji o statusie pomieszczeń spóldzielni, chodzi mi
    > o suszarnie,pralnie na najwyzszych pietrach w blokach.Czy jesli sa to
    > pomieszczena wspolnego uzytkowania i stanowia wlasnosc wszytskich mieszkanców
    > powinnam miec taki zapis w akcie notarialnym?

    Szkoda Twojego czasu i wysiłku. U nas te pralnie, suszarnie przejęli
    robotnicy z administracji i dozorca.
    Przedtem były masowo okradane (np suszarnie), poza tym zasyfiałe
    wanienki, bi dozorczyni prałam tam drelichy swojego męża hudrauluka oraz
    jakieś ścierki, wykładziny. Teraz te pralnie itp są zamknięte dla
    mieszkańców, ale za to są sytasznie okradane piwnice. Moją ogołocono ze
    wszystkiego. Połaszczono się nawet na sanki i mały stolik dziecinny, nie
    mówiąc o starym (jeszcze dobrym odkurzaczu Zelmer-z prezentu ślubnego).
    Odkurzacz ten zaczęłam potem słyszeć w mieszkaniu piętro wyzej (przedtem
    dziady nie mieli), policja tam była, ale pokazali mi tego odkurzacza,
    żebym nie potwierdziła, że to mój. Czyli wniosek, ze policja jest po
    stronie złodziei. Potem wywalali mi prosto w moje okna i do
    posprzątanego mieszkania zawaerość worka og odkurzacza, bo złodziejom i
    pijakom szkoda było na worek papierowy za 50 groszy.

    animka