  • Data: 2009-01-22 18:18:27
    Temat: Re: Pomieszczenia społdzielcze
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. napisał/a:
    > Witam
    >
    > Mam prośbę. Przeczytaj czasem, zanim wyślesz, czy wszystko brzmi
    > tak jak powinno.

    Zawsze sprawedzam. Teraz nie sprawdziłam i wysłałam. Za późno juz było
    na poprawienie. Przepraszam. Już się przeprosiłam ze swoją starszą
    klawiaturą, a tą nową Compaq (co ma wszystko na opak) odłączyłam.

    Powinno być tak:
    wanienki, bo dozorczyni prała tam drelichy swojego męża hydraulika.

    > Jak rozumiem jesteś biseksualna i jesteś dozorczynią, mającą męża
    > hydraulika, tak?

    hahahaha

    Dzięki i wszystkiego Naj-Naj! :-)

    --