  • Data: 2009-01-22 07:06:11
    Temat: Re: Pomieszczenia społdzielcze
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam prośbę. Przeczytaj czasem, zanim wyślesz, czy wszystko brzmi
    tak jak powinno.

    Animka napisał(a) :
    > wanienki, bi dozorczyni prałam tam drelichy swojego męża hudrauluka

    Jak rozumiem jesteś biseksualna i jesteś dozorczynią, mającą męża
    hydraulika, tak?

    > odkurzaczu Zelmer-z prezentu ślubnego).

    Nie znam modelu Zelmer-z.

    > policja tam była, ale pokazali mi tego odkurzacza,
    > żebym nie potwierdziła, że to mój.

    Miałaś zaprzeczyć, że to Twój odkurzacz? Złodzieje groźbą Cię
    zmusili?

    Że o wielu literówkach już litościwie nie wspomnę. Thunderbird,
    którego używasz ma także opcję sprawdzania pisowni w trakcie
    pisania. Na bieżąco.
    Postaraj się więcej nie katować czytelnika przedzierającego się
    mozolnie przez taki niechlujny i niespójny tekst, OK?

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE