  • Data: 2011-02-24 08:07:41
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.02.2011 07:42, Misiek wrote:
    > Patrz jako obeznany...

    W państwie, które dotąd nie osądziło większości zbrodniarzy
    stalinowskich (a którzy wciąż otrzymują podwyższone emerytury), nie
    znalazło sprawców większości mordów politycznych ani nie zostali
    pociągnięci do odpowiedzialności mocodawcy ani prokuratorsko-sądowi
    ochraniacze... wisi mi co i dlaczego on pali.

    Jeśli za sprawą czerwonego propagandysty mamy się odpieprzyć od generała
    bezpośrednio nadzorującego komuszy mord ('70) to mówię ci: odpieprz się
    od palaczy trawki.

    mi