  • Data: 2008-07-06 21:54:12
    Temat: Re: Policja a TrueCrypt
    Od: "MarekN" <m...@p...usun.to.onet> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GrzegorzP" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g4rb7b$fe$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Paragraf 278 $ 2 czyli uzyskanie programów bez zgody uprawnionej osoby w
    > celu uzyskania korzyści majątkowej.

    Hmm, ciekaw jestem dowodów na to, że miałeś zamiar uzyskać korzyści
    majątkowe. Choć w tym kraju pewnie i bez dowodów się obywa.

    > Dla ciekawostki dodam, że w opinii biegłego windows 3,11 jest wart ponad
    > 600 zł, a stare delphi4, którego już dawno nie ma w sprzedaży - 11 tys.
    > złotych.

    To już wogóle jakaś paranoja. Jeżeli Delphi4 nie jest sprzedawany, bo
    zastąpił go inny program w innej wersji, to jakim cudem stara wersja jest
    cokolwiek warta? Logicznym się wydaje, że jeżeli coś nie jest już
    sprzedawane, to znaczy, że wartość tego jest znikoma. Mam wrażenie, że
    biegły podał ceny programów z chwili, gdy były w sprzedaży. A jeśli tak, to
    analogicznie, jeśli ktoś ukradnie 20 letniego fiata 126p, to powinien
    odpowiedzieć, za kradzież przedmiotu wartości z chwili zakupu.

    --
    marekN