  • Data: 2008-07-06 22:09:56
    Temat: Re: Policja a TrueCrypt
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "GrzegorzP" <l...@w...pl> wrote in
    news:g4rb7b$fe$1@atlantis.news.neostrada.pl:

    > Paragraf 278 $ 2 czyli uzyskanie programów bez zgody uprawnionej osoby w
    > celu uzyskania korzysci majatkowej.
    > Kara 6 mies. na 2 lata w zawieszeniu, grzywna i obowiazek naprawienia
    > szkody.
    > Kary niewymierne: stres calej rodziny, zalamka, niepewna przyszlosc,
    > itp... Najsmieszniejsze jest to, ze kiedys mialem stronę antypiracks, i
    > przestalem uzywać piratów dosc dlugi czas temu. Zostalem ukarany za
    > niekonsekwencję, bo nie wywalilem starych plyt ;-((
    >
    > Dla ciekawostki dodam, ze w opinii bieglego windows 3,11 jest wart ponad
> [...]

    to moze wobec tej oczywistej i skrajnej niesprawiedliwosci skieruj sprawe do
    Rzecznika Praw Obywatelskich?

    a moze powinnismy wszyscy my obywatele powolac jakies stowarzyszenie, partie
    polityczna itp. broniaca ludzi, zapewniajaca infrastrukture
    prawna poszkodowanym itd, kiedy egzekwowanie prawa zaczyna wygladac w ten
    wlasnie sposob, ze wszelkie PRIORYTETY i proporcje postawione sa dokladnie NA
    GLOWIE!

    powinien w demokracji byc jakis mechanizm broniacy obywateli przed tym, ze
    funkcjonariusze policji w pogoni za EFEKTAMI ida NA LATWiZNE

    CZYLI PRZEDE WSZYSTKIM oddaja sie sciganiu TYCH grup przestepczych ktore
    stanowia NAJWIEKSZE zagrozenie dla spoleczenstwa i bezpieczenstwa
    publicznego, a wiec np.:
    => 16-letnich PIRATOW uzywajacych nielegalnych windowsow,
    => 14-letnich BANDZIOROW co jezdzac pociagami zapomniaja podbic legitymacji
    szkolnej czy wreszcie,
    => MALWERSANTOW GOSPODARCZYCH tj. kobieciny handlujace kwiatami w
    niedozwolonych miejscach!

    --
    Y?