eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodstawa do rozwiązania umowy z operatorem PTC › Re: Podstawa do rozwiązania umowy z operatorem PTC
  • Data: 2006-05-27 17:48:31
    Temat: Re: Podstawa do rozwiązania umowy z operatorem PTC
    Od: "Miłosz" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Po pierwsze: mam problemy z GPRS, po drugie - często zdarza się, że smsy nie
    dochodzą (np. komercyjne, wysyłane na numery 7xxx, co w końcu trochę
    kosztuje), po trzecie - mam podejrzenie, że ktoś ma dostęp do moich
    bilingów. To tak... bardzo skrótowo i pobieżnie.
    pozdrawiam - Miłosz Klemens

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:44788a7d$1@news.home.net.pl...
    > Miłosz napisał(a):
    >> jestem niezadowolony z usług świadczonych przez mojego aktualnego
    >> operatora - PTC. Niektore sytuacje są wręcz absurdalne i zakrawają na
    >> kpinę.
    >
    > Zdecyduj się - z usługi czy z obsługi?
    >
    >> Co może być podstawą do przedterminowego rozwiązania umowy bez ponoszenia
    >> kosztów.
    >>
    >
    > Generalnie nie, ale może coś więcej napiszesz.
    >
    > M.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1