  • Data: 2006-05-28 23:34:23
    Temat: Re: Podstawa do rozwiązania umowy z operatorem PTC
    Od: "Miłosz" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skad wiesz, ze nie dochodza?

    Od znajomych i z raportów.

    > Kazdy, kto zna Twoj kod abonencki moze sprawdzic Twoj biling.

    Po pierwsze: co to znaczy kod abonencki? Po drugie: piszesz to w ten sposób,
    jakby mój biling był codzienną gazetką rozdawaną przy jednym z dworców PKP.

    > Wg. tego co napisales to jedyne co mozesz zrobic, to zadzwonic na BOK i
    > wyjasnic opisane kwestie.

    Myśle że rozdrabniać się w tej sytuacji nie ma sensu. Jestem nie zadowolony
    usług PTC. Po prostu - konkretnie i na temat: co może być podstawą do
    rozwiązania umowy? Z Biurem Obsługi Abonekta kontaktowałem się już wiele
    razy. Zazwyczaj mnie "spławiano"
    pozdr - m.

    ----
    Miłosz Klemens