eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodstawa do rozwiązania umowy z operatorem PTC › Re: Podstawa do rozwiązania umowy z operatorem PTC
  • Data: 2006-05-29 00:24:59
    Temat: Re: Podstawa do rozwiązania umowy z operatorem PTC
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 29 May 2006 01:34:23 +0200, Miłosz napisał(a):

    > Po prostu - konkretnie i na temat: co może być podstawą do
    > rozwiązania umowy?

    Podstawą do rozwiązania umowy może być niewywiązywanie się operatora z
    postanowień zawartych w tej umowie. Ale musisz to udowodnić, a z tego co
    tutaj czytam wszystko opiera sie na przypuszczeniach. Jeśli tak jak
    piszesz, z raportów wiesz że smsy na numery premium rate nie dochodzą - to
    jakim cudem operator pobiera za to opłatę? Próbowałeś to wyjaśnić, napisać
    reklamacje (niekoniecznie do operatora)? A działanie GPRS jest uzależnione
    od zasięgu i od konkretnego aparatu, może sie okazać że to wina Twojego
    aparatu albo że znajdujesz sie w takim miejscu, gdzie ten GPRS bedzie
    gorzej dzialal, albo... milion powodów. Jeśli chcesz działać, musisz mieć
    konkrety, a konkrety to coś podparte czyjąś niezależną opinią (ale nie
    opinią Twojego kumpla z warzywniaka), jakiś papier z pieczątką, uznanie
    reklamacji, itp. itd.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 29.05.06 01:36 Arek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1