  • 1. Data: 2006-05-27 17:07:02
    Temat: Podstawa do rozwiązania umowy z operatorem PTC
    Od: "Miłosz" <m...@i...pl>

    jestem niezadowolony z usług świadczonych przez mojego aktualnego
    operatora - PTC. Niektore sytuacje są wręcz absurdalne i zakrawają na kpinę.
    Co może być podstawą do przedterminowego rozwiązania umowy bez ponoszenia
    kosztów.

    pozdrawiam - Miłosz Klemens

  • 2. Data: 2006-05-27 17:21:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Miłosz napisał(a):
    > jestem niezadowolony z usług świadczonych przez mojego aktualnego
    > operatora - PTC. Niektore sytuacje są wręcz absurdalne i zakrawają na kpinę.

    Zdecyduj się - z usługi czy z obsługi?

    > Co może być podstawą do przedterminowego rozwiązania umowy bez ponoszenia
    > kosztów.

    Generalnie nie, ale może coś więcej napiszesz.

    M.

  • 3. Data: 2006-05-27 17:48:31
    Od: "Miłosz" <m...@i...pl>

    Po pierwsze: mam problemy z GPRS, po drugie - często zdarza się, że smsy nie
    dochodzą (np. komercyjne, wysyłane na numery 7xxx, co w końcu trochę
    kosztuje), po trzecie - mam podejrzenie, że ktoś ma dostęp do moich
    bilingów. To tak... bardzo skrótowo i pobieżnie.
    pozdrawiam - Miłosz Klemens

  • 4. Data: 2006-05-27 21:16:55
    Od: stebi <m...@i...pl>

    Miłosz napisał(a):

    Po zerowe: odpowiadaj _pod_ postem

    > Po pierwsze: mam problemy z GPRS,

    Jakie?

    > po drugie - często zdarza się, że smsy nie
    > dochodzą (np. komercyjne, wysyłane na numery 7xxx, co w końcu trochę
    > kosztuje),

    Skad wiesz, ze nie dochodza?

    > po trzecie - mam podejrzenie, że ktoś ma dostęp do moich
    > bilingów.

    Kazdy, kto zna Twoj kod abonencki moze sprawdzic Twoj biling.

    > To tak... bardzo skrótowo i pobieżnie.

    Wg. tego co napisales to jedyne co mozesz zrobic, to zadzwonic na BOK i
    wyjasnic opisane kwestie.

    --
    pozdr.
    stebi

  • 5. Data: 2006-05-28 23:34:23
    Od: "Miłosz" <m...@i...pl>

    > Skad wiesz, ze nie dochodza?

    Od znajomych i z raportów.

    > Kazdy, kto zna Twoj kod abonencki moze sprawdzic Twoj biling.

    Po pierwsze: co to znaczy kod abonencki? Po drugie: piszesz to w ten sposób,
    jakby mój biling był codzienną gazetką rozdawaną przy jednym z dworców PKP.

    > Wg. tego co napisales to jedyne co mozesz zrobic, to zadzwonic na BOK i
    > wyjasnic opisane kwestie.

    Myśle że rozdrabniać się w tej sytuacji nie ma sensu. Jestem nie zadowolony
    usług PTC. Po prostu - konkretnie i na temat: co może być podstawą do
    rozwiązania umowy? Z Biurem Obsługi Abonekta kontaktowałem się już wiele
    razy. Zazwyczaj mnie "spławiano"
    pozdr - m.

    ----
    Miłosz Klemens
    tel. 0-608-311-008
    e-mail. m...@i...pl

  • 6. Data: 2006-05-29 00:24:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 29 May 2006 01:34:23 +0200, Miłosz napisał(a):

    > Po prostu - konkretnie i na temat: co może być podstawą do
    > rozwiązania umowy?

    Podstawą do rozwiązania umowy może być niewywiązywanie się operatora z
    postanowień zawartych w tej umowie. Ale musisz to udowodnić, a z tego co
    tutaj czytam wszystko opiera sie na przypuszczeniach. Jeśli tak jak
    piszesz, z raportów wiesz że smsy na numery premium rate nie dochodzą - to
    jakim cudem operator pobiera za to opłatę? Próbowałeś to wyjaśnić, napisać
    reklamacje (niekoniecznie do operatora)? A działanie GPRS jest uzależnione
    od zasięgu i od konkretnego aparatu, może sie okazać że to wina Twojego
    aparatu albo że znajdujesz sie w takim miejscu, gdzie ten GPRS bedzie
    gorzej dzialal, albo... milion powodów. Jeśli chcesz działać, musisz mieć
    konkrety, a konkrety to coś podparte czyjąś niezależną opinią (ale nie
    opinią Twojego kumpla z warzywniaka), jakiś papier z pieczątką, uznanie
    reklamacji, itp. itd.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-05-29 01:36:00
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik Miłosz napisał:
> [...]
    > Co może być podstawą do przedterminowego rozwiązania umowy bez ponoszenia

    Jeżeli umowa, którą zawierałeś nie zawiera wymienionej kwoty przyznanej
    Ci ULGII to możesz zerwać taką umowę bez obawy o urojone "kary umownej".

    Sęk w tym, że pewnie będziesz musiał lecieć do sądu, by usunęli Twoje
    dane osobowe, bo pewnie Cię wpiszą do swojego kablownika i nigdzie Ci
    nie dadzą już telefonu na abonament.
    Co dziś i tak nie jest problemem bo tańsze sa przedpłatowe.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net