  • Data: 2007-08-07 11:42:05
    Temat: Re: Podejrzenie popełnienia przestępstwa. Zabójstwo kota !!!
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 07 Aug 2007 12:48:16 +0200, Soney napisał(a):

    > Będąc na policji podałem im dwa miejsca w którym mogą znajdować się
    > zwłoki, mógł je zakopać na terenie ogródka lub co prostsze wyrzucić do
    > puszki na śmieci (a najgorsze było to że w dniu składania tego na
    > policję wywożono śmieci z mojej okolicy więc dowód mógł zniknąć) a na
    > dodatek poinformowałem policję ze jest w posiadaniu takiej łapki na koty
    > (oraz skąd ja ma) i ma oczko wodne w którym te koty pozbawia życia. Czy
    > to za mało dowodów?

    IMHO troche mało. Masz następujące dowody:
    - miejsce przechowywania zwłok:
    - ogródek - mają przekopać mu cały ogródek?
    - puszka na śmieci która jak sam mówiłeś została wywieziona, więc
    dowodu nie ma
    - "przyrządy" do łapania/zabijania kota:
    - oczko wodne
    - łapka

    Więc zbierając wszystko do kupy, nie ma dowodu w postaci zwłok, a
    posiadanie oczka wodnego .... no sam sobie odpowiedz :). A posiadanie
    łapki na koty nie świadczy o tym że jej używa.

    p. m.