  • Data: 2007-08-07 13:55:32
    Temat: Re: Podejrzenie popełnienia przestępstwa. Zabójstwo kota !!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Soney" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2aef.00000087.46b84def@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > niczego
    > nie podpisywałem, więc nie ma śladu ze cokolwiek wpłynęło a przecież do
    > niczego
    > siłą ich zmusić nie mogę a jak wspomniałem wcześniej interesowało ich
    > tylko to
    > czy ktoś to widział czy są świadkowie. A żeby było tego mało to
    > policjantka z
    > którą rozmawiałem nawet nie wiedziała że zabójstwo kota to przestępstwo
    > musiałem
    > ją dopiero w tej kwestii uświadomić że jest ustawa o ochronie zwierząt i

    Przy tych dodatkowych informacjach, to oczywiste jest, że nie przyjęli.
    Możesz złożyć zawiadomienie na piśmie, ale jeszcze raz podkreślam, że przy
    takich informacjach brak jest danych uzasadniających podejrzenie
    popełnienia przestępstwa.

    > Będąc na policji podałem im dwa miejsca w którym mogą znajdować się
    > zwłoki, mógł
    > je zakopać na terenie ogródka lub co prostsze wyrzucić do puszki na
    > śmieci (a
    > najgorsze było to że w dniu składania tego na policję wywożono śmieci z
    > mojej
    > okolicy więc dowód mógł zniknąć) a na dodatek poinformowałem policję ze
    > jest w
    > posiadaniu takiej łapki na koty (oraz skąd ja ma) i ma oczko wodne w
    > którym te
    > koty pozbawia życia. Czy to za mało dowodów?

    Znasz dowcip o góralu posądzonym o gwałt, bo miał narzędzia? Na podstawie
    tego typu dowodów, to można wszczynać postępowanie przeciwko każdemu
    posiadaczowi oczka wodnego, w którym przecież może topić niewinne
    zwierzęta. Ba, może je topić w wiadrze, więc sprawdźmy to w toku śledztw
    :-)

    > Ja jak wiadomo nie mogę wejść
    > bezprawnie na teren sąsiada i przekopać mu ogródek albo przeszukać kubeł
    > na
    > śmieci, a sąsiad nie ma obowiązku mnie wpuścić na swój teren tym bardziej
    > jeżeli
    > ma coś na sumieniu to tego nie uczyni, dlatego w tym celu prosiłem o
    > pomoc
    > policję która stwierdziła że jest bezradna i odsyłała mnie do Towarzystwa
    > Opieki
    > Nad Zwierzętami albo żebym znalazł świadków.

    Policja też nie może sobie dla grandy latać i przekopywać ogródków
    sąsiadów. Zwłaszcza, ze przecież równie dobrze zwłoki mógł wyrzucić do
    rzeki, pobliskiego stawu, w lesie itd.