  • Data: 2007-08-07 11:55:31
    Temat: Re: Podejrzenie popełnienia przestępstwa. Zabójstwo kota !!!
    Od: "Soney" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO troche mało. Masz następujące dowody:
    > - miejsce przechowywania zwłok:
    > - ogródek - mają przekopać mu cały ogródek?
    > - puszka na śmieci która jak sam mówiłeś została wywieziona, więc
    > dowodu nie ma

    W chwili gdy zgłaszałem to na policji zawartość puszki jeszcze nie została
    wywieziona, więc wystarczyło wziąć radiowóz pojechać i to sprawdzić i wyjaśnić,
    prędzej taki sąsiad udostępnił by ją policji niż mnie do przeszukania.

    > - "przyrządy" do łapania/zabijania kota:
    > - oczko wodne
    > - łapka
    >
    > Więc zbierając wszystko do kupy, nie ma dowodu w postaci zwłok, a
    > posiadanie oczka wodnego .... no sam sobie odpowiedz :). A posiadanie
    > łapki na koty nie świadczy o tym że jej używa.
    >
    > p. m.

    Dlaczego nie ma zwłok opisałem wyżej przez to ze policji nie chciało się zająć
    tą sprawą i pojechać żeby sprawdzić moje podejrzenia
    Oczywiście posiadanie oczka wodnego nie jest przestępstwem, łapki na koty także
    ale... właśnie jest jedno ale ten człowiek pożyczył ta łapkę od jednego z
    sąsiadów i tamten sąsiad doskonale wiedział w jakim celu ten ją pożycza (wiem
    to z jego relacji) przecież nie po to żeby ją sobie ustawić nad kominkiem ! Więc
    wiadomo że jej używał i wiem też to że mój kot dzień przed zaginięciem był
    widziany w okolicy jego posesji mało tego kot dzień przed zniknięciem nie chciał
    nic jeść w domu co budzi podejrzenie że tam był czymś zwabiony na przynętę a
    finał tego był taki że kot zaginął. Zostały rozwieszone ogłoszenia i nikt na nie
    nie odpowiedział przez kilka dni.

    Soney