  • Data: 2005-11-06 07:51:38
    Temat: Re: Poczuł pieniążki?
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 06 Nov 2005 00:29:17 +0100, Goomich napisał(a):

    > W moim Leksie (Obowiązywanie aktów prawnych oceniono na: 2005.11.15)
    > punkt 6 ma takie samo brzmienie jak punkt 7 z tego:
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU19980210094

    Art. 100 par. 2 ma 6 punktów także na płytce dołączonej do "Rzepy" z 28
    października 2005 r. O ile pamiętam podobnie jest w papierowym wydaniu
    kieszonkowym "GP" sprzed chyba 2-3 miesięcy (patrzyłem tydzień temu).
    Hmm to jest ciekawy problem - przy dzisiejszej elektropromulgacji aktów
    prawnych - gdzie i jak szukać tekstu autentycznego, przecież w tym natłoku
    Dz.U. to jest po prostu awykonalne ;-)

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597