  • Data: 2005-11-06 09:53:57
    Temat: Re: Poczuł pieniążki?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    news:xgwrl0v7lcj5$.dlg@olgierd.gov.pl...

    > Z grubsza te przepisy mówią o tym, że w pracy się pracuje a nie zajmuje
    > innymi sprawami jak: internet, fotografia, czytanie gazet.

    ale fakt ze sie lamie regulamin pracy absolutnie nie pozbawia autora zdjec
    autorskich praw majatkowych (nie mowiac juz o wykorzystaniu wizerunku),
    pozbawia sie tylko wtedy gdy robienie zdjec wchodzi w zakres obowiazkow
    pielegniarek,
    (czyli jezlei umowa o prace to przewiduje, umowa zlecenie, umowa o dzielo
    lub kontrakt men),
    i to nie fotograf dysponuje tymi prawami wtedy (bo jakie on ma prawa
    wywolujac zdjecia jest opisane w ustawie) tylko szpital-pracodawca. tyle w
    tej kwestii.

    bo z wypowiedzi Kaji wnioskuje ze chodzi je o to ze w przypadku robienia
    zdjec wbrew obowiazkom jakie na nie naklada pradcodawca automatycznie
    sa pozbawione praw , a to moim zdaniem jest nieprawda

    Na umowę o pracę
    > może i niekoniecznie były zatrudnione (nie wiem czy weszła już w życie
    > nowela ustawy o pielęgniarkach, która mówi, że mogą one pracować wyłącznie
    > na etatach?)

    nie mam pojecia czy juz weszla.

    P.