  • Data: 2005-11-06 11:20:00
    Temat: Re: Poczuł pieniążki?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Postępowania fotografa już tak bardzo jednoznacznie bym nie oceniał.
    > Choć sam początkowo na niego naskakiwałem, to po przemyśleniu wygląda
    > to trochę inaczej.
    >
    > Jego wina silnie zależy od tego jakie miał intencje i jak dokładnie
    > wyglądały rozmowy z gazetą. Bo jeśli on im przekazał te zdjęcia jako
    > dowód, a oni je opublikowali, to on sam praw autorskich moim zdaniem
    > nie naruszył.

    zakladam ze jego zamiar polegal na przekazaniu w celu ich opublikowania,
    inaczej pewnie
    w kilku wywiadach w ktorych bral udzial zanzaczylby (ja bym tak zrobil) ze
    przekzal w celu o ktorym piszesz..
    Jezeli przy przekazywaniu zdjec zaznaczyl ze nie wolno im ich pulikowac a
    mimo to gazety t uczynily to jak najbardziej sie zgodze
    z Toba.