  • Data: 2008-05-13 22:23:29
    Temat: Re: PoRD - w nawiazaniu do posta Tristana
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:080514.001640.psp.266@int.dyndns.org.invalid...

    > No własnie -- idąc Twoim tokiem widzisz/widziałeś B-20 i masz poziomą P-12
    > -- dlaczego sie nie zatrzymujesz?

    P-20 tez reguluje pierwszenstwo i wydaje sprzeczna dyspozycje

    > Czyli? Może zapoznaj sie z pojęciem "ustąpienie pierwszeństwa"

    Czyli nie ustepuje, gdyz moj tor ruchu ni ekoliduje z torem innych
    uczestnikow. Potencjalni uczewstnicy majacy wzgledem mnie pierwszenstwo
    (wynikajace ze znakow) ni emoga z niego skorzytac, gdyz stoja widzac S-1
    czerwony.

    > " w przypadku konfliktu wynikajacych z ich dyspozycji przyjmujemy
    > dyspozycje S-1 zamiast sprzecznej z nia dyspozycji D-1, A-7 czy B-20"
    >
    > Sam napisałeś, że znak został wyłaczony z uzycia przez S-1 -- kolejny jest
    > przepis. I dokładnie o tym mówia Pok, Dworak, Kotowski oraz instruktorzy

    D-1 z tabliczka nie wydal mi sprzecznej dyspozycji.
    D1 powiedzial "jedz", masz pierwszenstwo.
    S-1 zielony "mozesz jechac za sygnalizator".
    Nie ma sprzecznosci, respektuje oba

    Pozdrawiam
    SDD