    From: ideogram <i...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pieski
    Date: Thu, 17 Mar 2005 16:44:08 +0100

    Dnia 2005-03-17 08:36, SzerszeN wypłynął na szersze wody, by oznajmić
    światu, co następuje:

    > nie da sie uniknac?
    > a kto cie zmusza do ocierania sie o kazdego kundla latajacego po ulicy

    A toś dowalił... Tylko w mojej klatce schodowej mieszkają cztery pieski,
    a klatek takich blok ma sporo... W większości wypadków właściciele
    piesków idąc z nimi na spacer nie zakładają im ni smyczy, ni kagańca.
    Wyjątek stanowi wilczur, niestety jako pies nieułożony stanowi postrach,
    gdyż nie raz przeciągnął swą właścicielkę po trawniku w pogoni za innym
    pieskiem.

    > chodze po tym swiecie juz ponad 30 lat, od pieluch jestem psiarzem i
    > wyciagam lape do kazdego kundla mijanego na ulicy, niezaleznie od tego
    > czy idzie luzem, czy nie, w moim domu przewinely sie 3 psy teraz mam
    > jednego i wiem ze zadko ktory pies ochoczo leci do kazdego mijanego
    > przechodnia, sa to wrecz wyjatki, liczone na palcach, ewentualnie
    > szczeniaki, ale te z koleii bardzo zadko prowadzane sa bez smyczy

    Mój piesek, jeżeli tylko pozwolić mu na to, chętnie lata i obwąchuje
    każdego przechodnia, bez względu na wiek i płeć...

    > stad ja nie widze zwiazku pomiedzy alergia dziecka i psami, bo jesli juz
    > to dziecko podchodzi do psa (i to rodzice powinni pilnowac dziecka), a
    > nie pies do dziecka, wiekszosc psow omija male dzieci z daleka i
    > szerokim lukiem, gdyz ich zachowanie i sposob poruszania je lekko niepokoi

    No cóż, są psy i psy prawda? Nie każdy pies unika dzieci. Np. moją
    córkę, jako dwuletniego berbecia chapnął piesek, skądinąd wychowany z
    dziećmi itd., itp. I w żaden sposób nie został sprowokowany, bo dziecko
    siedziało spokojnie na ziemi grzebiąc wraz z rodzicami przy rowerze.

    > ale to wiedza wlasciciele psow a nie teoretycy :)

    no cóż, są właściciele i właściciele, prawda? :)

    --
    "Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
    Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)