  • Data: 2005-03-17 19:10:04
    Temat: Re: Pieski
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Romino" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:6fdb.00002062.4239d0ff@newsgate.onet.pl...

    > bo zazwyczaj tylko czytam, ale teraz nie moglem sie powstrzymac

    powstrzymac mowisz...

    to badz laskaw wyjasnic (czego nie zorbiles)
    w jaki sposob geniuszu po poscie ktory wklejam ponizej wywnioskowales ze sie
    identyfikuje z F K,
    bo od tego sie zaczelo..

    "> Wyrażaj się kulturalniej albo wyjdź.

    jak sie ni epodoba to zmien grupe albo sio na prywatne forum

    > Widzisz, to że tobie wolno mieć pieska, wcale nie znaczy że ja muszę w
    > rytm twoich z nim spacerów układać swój plan dnia. A jeśli tak myślisz
    > (a ja mam prawo sobie nie życzyć aby jakiś kundel na mnie szczekał albo
    > mnie obwąchiwał) to nie jest dobrze.

    zacytuje Ferdka kiepskiego:

    "wien Pan co panie pazdzioch, pan ma cos w sobie takiego odrazajacego, tak
    odpychajacego..."
    moze z toba jest podobnie....
    moze w tym kierunku nalezy isc..

    Twoja wolność nie może ograniczać
    > mojej ani moich praw.

    a w jaki sposob to ogranicza twoje prawa, to ty cchcesz je komus ograniczyc.

    P. "

    jak dla mnie jestes takim samym przyglupem jak Leszek, nawet nie wiesz co
    czytasz.

    P.