    From: SzerszeN <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pieski
    Date: Thu, 17 Mar 2005 08:29:10 +0100

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Idiotyczny test z odbieraniem miski mój pies prawdopodobnie by zdal. Pisze
    > prawdopodobnie bo nigdy nie wpadłam na pomysł aby mu odbierać miskie w
    > trakcie jedzenia. Nie wiem co taki test mialby udowodnic. Czy pies jest

    pomijajac glupotre tego testu jest jeszcze co innego o czym nikt nie
    napisal, a juz obronca testu romino najprawdopodobniej nie ma zielonego
    pojecia

    swoim wszystkim psom miske z zarciem moglem zabrac i oddac w dowolnym
    momencie, ale miske psu mozna zabierac na kilka sposobow, mozna po
    prostu podejsc stanowczo psa odsunac i zabrac mu miche, i wtedy jesli
    jest normalnie wychowany nawet nie mialknie, tylko zrobi "krowie oczy" :)
    ale mozna wyciagac lape do miski powoli, w czasie gdy pies je, co na 90%
    uzna za jakis perwfidny wybryk i atak na jego wlasnosc i co za tym idzie
    zaatakuje, nie raz jak bylem malolat, draznilem sie tak ze swoja suka
    (kundel wilczurowaty) z tym ze ona nawet jakatakowal to tylko lapala w
    zeby np reke, i nie sciskala, nawet wtedy byla to forma malo wyszukanje
    zabawy/przepychanki w stadzie z czego ona zdawala sobie sprawe
    do czego zmierzam

    pies ktory by taki kretynski test przeszedl, bo ktos by mu zabral miske
    na pierwszy sposob, nie koniecznie przejdzie taki test na drugi ze
    sposoow, a jesli mowa o dziecku kolego romino, to ona bedzie zachowywac
    sie w takim wypadku raczej jak w opisywanym przezemnie drugim przypadku

    wnioski wyciagnij sobie sam