  • Data: 2005-03-17 09:31:29
    Temat: Re: Pieski
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    SzerszeN claimed:
    > a coz oni takiego robia, rozumiem ze 9 psow na 10 lazacych samopas,
    > podbiega do ciebie i sie lasi

    Wystarczy żeby to był 1 na 10. Mam prawo sobie nie życzyć. A, za
    przeproszeniem, psim obowiązkiem właściciela jest mi taki komfort
    zapewnić. A jak się nie podoba, to niech pieska nie trzyma.

    PS: czytając tą dyskusję, jestem coraz bardziej przekonany do pomysłu
    usypiania właścicieli a nie psów. Okazuje się, że jednak z ludźmi
    jest większy problem niż ze zwierzętami. Może być więzienie zamiast
    usypiania. Mogą być dotkliwe kary finansowe... Niestety zdecydowana
    większość obrońców "piesków" musi bardzo dotkliwie odczuć na sobie
    konsekwencje swojej nieodpowiedzialności. Skoro nie da się wam tego
    wytłumaczyć, trzeba wymusić.
    --
    fv