  • Data: 2005-03-17 08:50:31
    Temat: Re: Pieski
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czapla napisał(a):

    > Właściciele psów.

    a coz oni takiego robia, rozumiem ze 9 psow na 10 lazacych samopas,
    podbiega do ciebie i sie lasi

    > To wpadnij sobie na plac zabaw dla dzieci między ul. M. Reja a Wawelską za
    > Ministerstwem Ochrony Środowiska w Warszawie. Postój sobie z 10 minut i popatrz
    > czym zajmują się rodzice na tym placu zabaw. Wyganianiem psów ocierających się
    > o dzieci.

    jesli chodzi o place zabaw dla dzieci jestem calkowicie za ich
    niedostepnoscia dla psow zarowna wolno biegajacych jak i na smyczy

    > Być może fakt, iż wychowałeś się w domu gdzie zawsze były psy nie pozwala Ci
    > teraz obiektywnie spojrzeć na te sprawy.

    moze tak moze nie, mimo wszystko staram sie byc obiektywny, poza tym
    wiem jak sie zachowuje przecietny pies i przecietna osoba nigdy nie
    posadajaca psa i majaca do nich jakis uraz

    > Mam dwoje. Żadne nigdy nie podeszło ani nie podejdzie do psa, bo mają alergię.

    i chwala im za to, jednak nie wszystkie sie tak zachowuja

    > Podobnie jak właściciel swojego psa.

    tego nie neguje :)
    pozdrawiam