    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Date: Wed, 19 Oct 2005 14:55:38 +0200
    <dimot6$4jo$1@atlantis.news.tpi.pl> <dimq37$dd8$1@inews.gazeta.pl>
    <dimq88$clj$1@atlantis.news.tpi.pl> <dio5h1$mrg$1@inews.gazeta.pl>
    <dio8u5$fum$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <6...@4...com>
    <diophj$en6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <h...@4...com>
    <dipft5$ej3$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <c...@4...com>
    <diqmge$s5q$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <dithbf$6vd$2@opal.futuro.pl> <ACs4f.7869$f02.7233@trndny02>
    <ditle8$8m6$1@opal.futuro.pl> <I%A4f.4045$da1.3031@trndny04>
    <divrek$gnr$1@inews.gazeta.pl> <VrZ4f.135$fC3.2@trndny01>
    <dj2go1$2l3$1@inews.gazeta.pl> <eI45f.11240$f02.3767@trndny02>
    <dj2ol1$f2b$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@n...home.net.pl>
    <dj37a5$ph8$1@inews.gazeta.pl> <M7i5f.5508$9N.5075@trndny07>
    <dj53mq$67e$1@inews.gazeta.pl> <mbr5f.8949$iI.6733@trndny06>

    > nie potrafisz argumentowac swoich racji. Stad nadpobudliwosc w inna
    > strone.

    wszystko ma swoje granice, prosty przyklad, moj telefon do golebiewskiego,
    okazalo sie ze
    wszystko co pisales okazalo sie bzdura a ty dalej swoje i do tego nowe
    oszczertswa,

    > Widzisz znaka zapytania na koncu drugiego zdania, czy nie chcesz widziec?

    jest to takie pytanie jak pytania leppera odnosnie lapowek wreczanych
    wkonretnych dniach konretnym politykom.
    Pytaniem probujesz zasugerowac ze tak wlasnie bylo. A to jest pomowienie.

    > Bo mialy kieszenie. a fartuchy do niemowlakow nie maja kieszeni, zeby
    > zapobiec chowaniu sie bakterii.

    a skad wiesz jakie fartuchy w tym konretnym polskim szptalu sa ubierane do
    tyczh czynnosci ?
    konretnie prosze. nie bo amerykanski lekarz powiedzial, jebie mnie
    amerykanski lekarz, skad wiesz
    jaki fartuch sie nosi w tym konretnym polskim szpitalu, ?

    > Zboczyly? Wsadzanie do kieszeni ma jakis zwiazek w wzeniem?

    zlamaly procedure co nie wyklucza zrobienia tego przy okazji wyjecia do
    wazenia.
    Twoj umysl takiej mozliwosci nie przyjmuje? Za trudne?

    > W panstwie prawa wymogi sa bardzo wysokie. :-P

    wlasnie widac:

    > Tak mowisz?

    tak mowie, i ty jezlei tam sprawujesz takie stanowisko jestes zywym tego
    dowodem.

    > A skad to ryzyko sie bierze?

    glownie ze sposobu przeprowadzania takich operacji a co za tym idzie
    przeroznych procedur.
    Zadalem konretne pytanie, prosze o odpowiedz. Ryzyko utraty wzroku.

    P.