  • Data: 2005-10-19 13:00:23
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak, tak, w panstwie prawa.

    nie kuzwa bardziej wiarygodne jest zdanie mediow ktore pokazuja 2 zdjecia z
    30 ,pisza o zonglerce dzieckiem
    i zdanie buca ktory powiela to koloryzujac to jeszcze

    > co swiadczy o niewinnosci? Domniemuje sie ze fartuch byl brudny.

    domniemuje sie ze wszystko bylo prawdilowo a nieprawidlowosc nalezy
    udowodnic, czyli wine nalezy udowodnic

    > Fartuchy do noworodkow nie maja kieszeni. Zgadnij dlaczego Buraczku.

    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, widzialaes fartuchy jakie noasza w
    tym szpitalu do tych czynnosci pielegniarki?
    Odrazu sie zrodlem pochwal.

    > Nie, dlatego ze przy stwarzaniu ryzyka bada sie bezpiecznestwo, a kiedy
    > jego nie ma, to jest jendak niebezpieczenstwo.

    jezlei nie bylo 100% bezpieczne to nie oznacza ze ktos kogos narazil na
    BEZPOSREDNIE niebezpieczenstwo UTRATY ZYCIA
    lub zdrowia/

    > aha, wiec wsadzac do kieszeni wolno?

    kurrwa mac. Mowa o fartuchu teraz. I taka z toba rozmowa.

    P.