  • Data: 2005-10-19 12:42:58
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: gropus <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > nie rozmawiam z sedzia a z uzytkownikiem usenetu a to istotna roznica,
    > i nie o noralnym czlowieku a o debilu czego ukrywac absolutni eni zamierzam.
    > Juz wytlumaczylem Olgierowi, jezlei mam do czyneinia z ludzmi z razaca
    > glupota lub tymu
    > ktorzy mnie bezpodstawnie obrazaja nie bede sie kryc z takimi opiniami.

    nie potrafisz argumentowac swoich racji. Stad nadpobudliwosc w inna strone.

    > "A zgadnij. Pomysl, czy w tym samym fartuchu panna pielegniarka idzie do
    > ubikacji i siada na sedes. I co dalej? Wraca na sale i przebiera sie
    > zeby nie narazic noworodka w *inkubatorze* ?"
    >
    > czego nie rozumiesz?
    >
    > i nastepne oskarzenie psychopaty:
    >
    > "I co z tego? Wiewiorki potrafia skakac odleglosci kilkadziesiat razy
    > wieksze od swojego ciala i to jako male. Czy to znaczy ze te paniusie
    > moga rzucac niemowlaka z rogu na rog sali jak pilke?"

    Widzisz znaka zapytania na koncu drugiego zdania, czy nie chcesz widziec?

    > "Ale nie wieszac za kark."

    > a skad ty wiesz ze nie bylysterylne, nastepne rewelacje, skad taka wiedze
    > posiadasz?

    Bo mialy kieszenie. a fartuchy do niemowlakow nie maja kieszeni, zeby
    zapobiec chowaniu sie bakterii. Czy to z kluczy, czy to z podcierania
    tylka i niewymycia raczki przez pielegniarke.

    > nadal nie widze sprzecznosci debilu.
    > Wyjely do wazenia a z procedury najzwyczajneij w swiecie "zboczyly".

    Zboczyly? Wsadzanie do kieszeni ma jakis zwiazek w wzeniem?

    > takiego bydla jak ty na takie stanowisko w polsce na pewno by nie
    > dopuszczono.

    W panstwie prawa wymogi sa bardzo wysokie. :-P

    > Oskarzasz bezpodstawnie , nie znasz w ogole prawa, ktos zaszczeka o wybryku
    > powtarzasz
    > to 50 razy nie wiedzac nawet kiedy to moze miec zastosowanie, i oczerniasz
    > ludzi zamoznych za to
    > ze maja pieniadze.
    > Jestes po prostu zalosny
    >
    > nie porownuj siebie to sedziego bo szmacisz to stanowisko.
    > A jezlei cos z tym wspolnego w stanach masz to tylko dlatego ze tam zasady
    > wybierania sedziego sa tkei jak u nas politykow
    > i wiedza do tego jest niepotrzebna.

    Tak mowisz?

    > pozwolilbys operowac sobie oko , gdzie ryzyko wynosilo by 50 % w polsce
    > majac dostepne miejsce w amerykanskim szpitalu ?

    A skad to ryzyko sie bierze?