  • Data: 2009-09-03 18:26:16
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Powiedz mi dlaczego ja, jako klient który kupił jakiś towar/rzecz
    > zostaje
    > zmuszony do zakupu lodówki?
    > Zaraz rozdziawisz gębę i powiesz że mnie popierdoliło.
    > A ja ci właśnie udowodniam że mnie nie popierdoliło. Otóż zerknij
    > sobie na
    > PARAGON po np. 10 miesiącach "leżakowania" razem z kartą
    > gwarancyjną, w
    > zwykłym miejscu w skoroszycie w pokoju dziennym.

    Mam trochę starych paragonów termicznych, najstarszy jaki teraz na
    szybko znalazłem jest z końca 2003 roku, wszytskie są czytelne. Jedne
    bardziej inne mniej ale wszystkie da się bez problemu odczytać.

    > Niech kurwa każdy wydający paragony DRUKUJE je na normalnym papierze
    > i w
    > technice najlepiej laserowej - wówczas problem przechowywania
    > paragonów w
    > lodówce zniknie.

    Ewentualne pretensje kieruj do władzy, która pozwala na stosowanie
    takiej technologii a nie kontroluje jakości materiałów.
    Zwracam uwagę, że tak samo drukowane są tasiemki kontrolne, które dla
    celów kontroli podatkowej należy przechowywac przez *sześć* lat i
    jakoś nie ma z nimi problemu.

    > Jak ja mam udowodnić na popierdolonym paragonie po trzech latach -
    > skoro
    > tam NIC NIE WIDAĆ!!!!!

    Chcesz składać reklamację po trzech latach? Na jakiej podstawie?

    > I właśnie bogaty w takie doświadczenie, kseruje
    > sobie świeżutki paragon i potem po tych przykładowych 3 latach
    > dołączam go
    > do reklamacji. Będziesz miał jakieś wonty do tego?

    Na miejscu sprzedawcy chętnie przyjąłym taką kserokopię.
    Oczywiście jako dodatek do oryginalnego dokumentu.