eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParagon a prawo reklamacji › Re: Paragon a prawo reklamacji
  • Data: 2009-09-04 17:03:21
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał
    >
    > Na podstawie tego że dane urządzenie (np. moja side-by-side z
    > kostkarką i
    > wszystko mająca chłodziarko-zamrażarka) ma defaultowo 3 lata
    > gwarancji.

    Reklamujesz na podstawie gwarancji a nie niezgodności z umową,
    czyli musisz okazać kartę gwarancyjną, paragon nie wystarczy.

    > Pytanie za 101 punktów ;)
    > Przyjeżdża do Ciebie serwisant i naprawia urządzeni, z karty
    > gwarancyjnej
    > odcina sobei kuponik - co mu dajesz do tego - oryginał paragonu czy
    > kserokopię tego paragonu?

    Ten kuponik z karty gwarancyjnej mu wystarczy.
    Oczywiście oryginalnej, skanu/kserokopii na pewno nie uzna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1