  • Data: 2009-09-03 21:15:34
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Alek alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl ...

    > Nie wiem, pewnie różnie będzie u różnych sprzedawców.

    Alku, prosze cie, pomysl troche.

    > Zapewne nie tylko on handluje tym towarem. Jeśli ma narazić się na
    > ewentualne straty zapewne wolałby mieć pewność, że nie jest krojony.

    ominałes czesc ze mam akurat skan jego paragonu.

    > Już pisałem, może to być kłopotliwe a on nie ma w tym interesu.

    juz ci ktos napisał ma w tym interes - bo jak nie sprawdzi i odmowi, to
    spotkamy sie w sadzie i bedzie go to kosztowac dodatkowo koszty sadowe...

    > No ile kupujesz rzeczy które ewentualnie możesz reklamować po takim
    > czasie? Bo chyba nie przechowujesz paragonów na art. spożywcze,
    > chemię, gazety itp.?

    mam zaczac wymieniac?
    ok: from the top of my head: ciuchy, buty, wszelaki sprzet elektroniczny,
    elektryczny i ogolnie mechaniczny, akumulatorki, zarówki, meble, materac do
    lozka (chyba 10 lat gwaranacji - to tak a propos pytania - na jakiej
    podstawie reklamowac cos po 3 latach). Tego juz robi sie troche. Ale niech
    by to było tylko 50 paragonów. Wazne jest to, ze zdecydowanie łatwiej
    znaleźc to potem w kompie, niz przeszukiwac teczki ze starymi, coraz mniej
    czytelnymi paragonami.