  • Data: 2005-02-04 07:22:21
    Temat: Re: PZU -złodzieje
    Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem nie. Ale chyba już o to ktoś tu pytał. Takie pismo jest
    dowodem
    > na to, że PZU wiedziało o sprawie. Samo uznanie za stronę mogło przecież
    > równie dobrze nastąpić z pogwałceniem zacytowanego przez Ciebie przepisu.

    Witam,
    W aktach kradzieży auta policja wystąpiła do urzędu celnego w ramach pomocy
    prawnej z prośbą czy skradziony pojazd został zgłoszony do odprawy celnej,
    czy w przedmiotowej sprawie zgłoszenia do odprawy nastapiły uchybienia ,
    jesli tak to jakie.
    Z uwagi na termin procesowy- sprawe proszę traktować jako Pilną .
    Pytanie: Co dla Sądu oznacza termin procesowy skoro niby nie zgłosiłem. Czy
    to nie jest wystarczającym dowodem.
    Bardzo dziekuje za odpowiedz.