  • Data: 2005-02-05 10:38:53
    Temat: Re: PZU -złodzieje
    Od: "Piotr Chojnacki" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    W tej chwili jestem w iinnym mieście dlatego bedzie inny nadawca.
    Nadal mam pytanie, gdyż w aktach kradzieży auta są następujące braki jak np.
    na jaką okoliczność pracownik (agent ubezpieczeniowy) PZU przekazał polise
    auto-casco.
    Jak to jest mozliwe że sedzia rzuca aktmi mówiąc do pełnomocników z PZU ze
    co tu udowadniać skoro wszystko jest jasne. Po 2 miesiacach ten sam sędzia
    zmienia zdanie co jest dla mnie nie zrozumiałe , twierdząc ze za mało
    udowodniłem ze zgłosiłem . Auto zginęło 15.08.1992 ja mogłem zgłosić tylko
    17.08 gdyż od 18.08 byłem w areszcie. W aktach byłe przeprowadzone czynności
    jak urząd skarbowy, urząd celny dostarczenie przez pracownika (agenta) PZU
    polis auto-casco. Było również uzasadnione podejrzenie, że kradzież została
    upozorowana w celu wymuszenia odszkodowania.
    Pytanie: Nie jestem w stanie zrozumieć jak mogłem być podejrzany o
    wyłudzenie odszkodowania i przeprowadzenie danych czynności w śledztwie
    skoro w tej chwili PZU twierdzi ze nie zgłosiłem.
    Czy to nie jest wystarczające , że zgłosiłem.