  • Data: 2005-02-05 16:14:58
    Temat: Re: PZU -złodzieje
    Od: "Piotr Chojnacki" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cu2j6v$bkl$13@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Piotr Chojnacki" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > np.
    > polise

    Mógł tylko przekazać na wniosek prokuratora. Tym samym PZU zostało dodatkowo
    urzędowo zawiadomione co skutkuję tak jak bym ja zawiadomił.

    > Komu? Ja mam przede wszystkim taka wątpliwość. No i co to ma do rzeczy.
    Nie
    > udowodnisz faktu powiadomienia przez Ciebie PZU wykazując to, iż PZU się
    > dowiedziało. Bo to dwie zupełnie inne rzeczy.

    > Tylko krowa nie zmienia zapatrywań. Widocznie argumenty adwersarzy go
    > przekonały.

    > czynności
    PZU

    > Ale nie ma tam dowodu na to, że powiadomiłeś PZU? Piotrek, bo to się już
    > tasiemiec robi. Skupmy się na jednym wątku.

    Likwidator szkody robił wgląd w akta w lutym 1993r na podst. Art 8a ustawy
    o działalności ubezpieczeniowej cytuję:" Na wniosek zakładu ubezpieczeń,
    Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego lub Polskiego Biura Ubezpieczeń
    Komunikacyjnych oraz w zakresie zadań wykonywanych przez te instytucje
    ubezpieczeniowe i w celu ich wykonania, w związku z wypadkiem lub zdarzeniem
    będącym podstawą ustalania odpowiedzialności, sądy, organy prokuratury,
    policji oraz inne organy i instytucje mają obowiązek udzielić informacji i
    udostępnić materiały niezbędne do ustalenia okoliczności tych wypadków i
    zdarzeń oraz do określenia wysokości odszkodowania lub świadczenia."
    Pytanie: Czy w/w art ich tez nie obowiązywał?