  • Data: 2005-02-04 19:15:28
    Temat: Re: PZU -złodzieje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ctv862$i4i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Z uwagi na termin procesowy- sprawe proszę traktować jako Pilną .

    Taki zwyczajowy zwrot. W tym wypadku niewiele znaczący ponad to, że jakby
    mogli, to niech się pospieszą z odpowiedzią. Postępowanie karne nie może
    trwać wiecznie. Jest ono przedłużane na określone terminy i z założenia
    powinno się starać sie skończyć je w tym terminie. Na przykąłd dochodzenie w
    trzech miesiącach. Toteż trudno czekać dwa miesiące na jakąś jedną
    szczątkową informację.

    > Pytanie: Co dla Sądu oznacza termin procesowy skoro niby nie zgłosiłem.
    Czy
    > to nie jest wystarczającym dowodem.

    A tego, to już nie rozumiem? czego niby nie zgłosiłeś i komu? Początkowo
    była mowa o PZU. Teraz sąd, ale przecież to nie on wysyłał zapytanie, tylko
    jak piszesz Policja.