    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA JEST ǴUPIA
    Date: Fri, 30 Jan 2009 19:06:24 +0100
    <glnfv7$p6d$1@inews.gazeta.pl> <glngdi$r6p$1@inews.gazeta.pl>
    <497f51c8$1@news.home.net.pl> <glnkjk$m7t$1@inews.gazeta.pl>
    <497f5c2b$1@news.home.net.pl> <glnmig$60a$1@inews.gazeta.pl>
    <497f5f5d$1@news.home.net.pl> <Pine.WNT.4.64.0901272349530.644@quad>
    <497f966b$1@news.home.net.pl> <Pine.WNT.4.64.0901281047580.1308@quad>
    <glq5th$fi3$1@inews.gazeta.pl> <1...@o...org.pl>
    <glrt9r$srh$1@inews.gazeta.pl> <gls1ru$qv1$1@inews.gazeta.pl>
    <gls504$ejs$1@inews.gazeta.pl> <gluhvh$131$1@inews.gazeta.pl>
    <glv3rn$8eh$1@inews.gazeta.pl> <glv6jp$98r$1@news.dialog.net.pl>
    <glv7tv$qi$1@inews.gazeta.pl> <glvadb$c5e$1@news.dialog.net.pl>

    On 2009-01-30 17:39:00 +0100, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > Aha...
    > A co wciągasz?

    Ja nic i nie zamierzam, wiec daruj mi dzielenie się swoimi, jak mniemam
    bogatymi doświadczeniami w tym względzie.

    > Chyba niedokładnie opisałeś swoją ideę, w każdym razie jakoś nie wiem o
    > co ci chodzi.

    Narysuj to sobie, albo po prostu poproś kogoś, żeby Cie kiedyś zabrał w
    trasę, to zobaczysz. Bo zaczynam szczerze wątpić czy kiedykolwiek
    samodzielnie prowadziłeś jakiś pojazd po drogach publicznych.

    > W jakich okolicznościach rezygnując z manewru wyprzedzania (czy też
    > kończąc go) można uderzyć W BOK pojazdu, który w chwili rozpoczęcia
    > manewru był Z TYŁU?

    Już nie pamiętasz o czym było powyżej (specjalnie nie tnę)? To poczytaj
    jeszcze kilka razy, może w końcu uda Ci się zrozumieć.

    > Nie wiem, nie jestem pewien, może dam radę.
    > Ale opowieści ciągle uzupełniane słowami "jak, "jeśli" i róznymi innymi
    > wymyślanymi okolicznościami jakoś mnie do tego w tej chwili nie
    > inspirują.

    A podany na początku przez Massaia hipotetyczny przykład (jak dla mnie
    nieco z sufitu, co zaznaczyłem na początku) do czego Cię zainspirował?

    > Za to inspirują mnie do zadania pytań. Co to znaczy "wyjechał"? Jedną
    > stroną kół, czy obiema (art. na to na pewno samodzielnie znajdziesz)?

    Ile pasów może zajmować pojazd wielośladowy? Czytaj PoRD aż znajdziesz.

    > Czy manewr wyprzedzania aby nim był wymaga umieszczenia wszystkich kół
    > pojazdu na innym pasie (art. oczywiście)?

    Przeczytaj definicję pasa ruchu, może w końcu zrozumiesz.

    de Fresz