eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego? › Re: PLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem
    Parlamentu Europejskiego?
    Date: Sat, 31 Aug 2019 16:58:51 +0200 (CEST)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup

    > Oba sa na tej samej tablicy, wiec trudno nie zauwazyc ... chyba ze
    > pilot zasloni czesc tej tablicy swoja torbą :-)
    >
    > J.

    No patrz pan a gupi hamerykanie nie zauważyli i nie dodali to konkretnej
    listy bezpieczników do sprawdzenia. Całe szczęście że to nie był błąd
    oprogramowania Boeinga. Bezpieczniki są po to by coś zabezpieczać.
    Ponowne włączanie bezpieczników _w lecących samolocie_ bez instrukcji i
    bez wiedzy co spowodowało wyłączenie obwodu to przepis na tworzenie
    innego rodzaju zagrożeń IMHO.

    Po to do kurwy nędzy są instrukcje by podobnych sytuacji (prawie) nie było.
    Na szczęście ten błąd Boeinga (i pilota?) nie okazał się zabójczy.

    --
    A. Filip