eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego?Re: PLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego?
  • Data: 2019-08-31 18:05:17
    Temat: Re: PLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a...@w...eu...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    >> Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    >> On 2019-08-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>> * gwoli scislosci to chyba nie on przegapil ... a moze nikt nie
    >>>> przegapil ...
    >
    >>> Chyba nikt nie przegapił. To był jakiś drugi bezpiecznik, którego
    >>> nie ma w procedurze sprawdzającej. Przynajmniej tak zrozumiałem.
    >
    >> Oba sa na tej samej tablicy, wiec trudno nie zauwazyc ... chyba ze
    >> pilot zasloni czesc tej tablicy swoja torbą :-)
    >
    >No patrz pan a gupi hamerykanie nie zauważyli i nie dodali to
    >konkretnej
    >listy bezpieczników do sprawdzenia. Całe szczęście że to nie był
    >błąd
    >oprogramowania Boeinga. Bezpieczniki są po to by coś zabezpieczać.
    >Ponowne włączanie bezpieczników _w lecących samolocie_ bez instrukcji
    >i
    >bez wiedzy co spowodowało wyłączenie obwodu to przepis na tworzenie
    >innego rodzaju zagrożeń IMHO.

    Ogolnie tak, ktos tam cytowal ogolne zalecenia "wlaczyc ponownie - ale
    tylko raz.
    Jesli wybije znow - drugi raz nie wlaczac.
    Nie dotyczy toalety - tego absolutnie nie wlaczac".

    Tym niemniej bezpieczniki w samolocie to nie szachownica - powinny byc
    wszystkie wlaczone, a przynajmniej tak mi sie wydaje.
    I jesli sie patrzy na jeden, to powinno sie zauwazyc, ze inny
    niedaleko jest wybity.
    A w takiej sytuacji chyba by powiedzieli przez radio "XX jest dobry,
    ale ZY wylaczony".
    I ktos na ziemi by zaczal sprawdzac co robi ZY.

    I pytania pozostaja:
    -zaloga sprawdzala z klapkami na oczach - tylko ten jeden nas
    interesuje,
    -bezpiecznik rozlaczyl, ale nie wybil, wybil dopiero przy ladowaniu,
    -torba pilota zaslaniala pol tablicy :-)

    >Po to do kurwy nędzy są instrukcje by podobnych sytuacji (prawie) nie
    >było.
    >Na szczęście ten błąd Boeinga (i pilota?) nie okazał się zabójczy.

    A teraz, po wielu latach - dla pilota chyba dosc szczesliwy, bo zawsze
    to pare zl wplynie :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1